četrtek, 20. april 2017

Cerkev Sv. Tomaža

Velika noč. Razbojnik bere knjigo na kavču. Kung Fu Panda ima popoldanski počitek. Sama sedim za računalnikom. 

Razbojnik vedno bolj pogleduje proti oknu. Kar vidim, kako dela plane v glavi. In čakam, da me z njimi seznani. Ni trajalo dolgo: "A bi šli mi, ko se mali zbudi, do Sv. Tomaža? Zdele more bit gor ful lepo, ker verjetn cveti regrat." 


Aha, nekdo bi spet rad fotografiral. Ja, OK, pa pejmo, bo vsaj novi fotoaparat spet v uporabi. :)

In ko se je mali zbudil, smo se napokali v avto (jaz sem bila zadnja, ker sem vmes še malo iskala fotoaparat - khm, ja, pustimo to ob strani, da sem za kak trenutek pozabila, kje je shranjen) in že drveli proti našemu cilju. Vmes je malo kapljalo, ampak nismo se dali motiti...


In tako smo se sprehodili do cerkvice, okoli nje,...



...Razbojnik je potem šel lovit posnetke še nekoliko bolj daleč. Začelo je pihati in z malim sva se skrila v zavetrje cerkvice. Ko je Razbojnik v objektiv zajel vse kar je želel, so se pa že začele pojavljati večje in pogostejše kaplje. 


In tako smo se odpravili proti avtu. Ko smo bili enkrat v avtu, je seveda nehalo deževati in prosila sem Razbojnika, naj naju odpelje še v Rantovše, od koder ponavadi fotografi slikajo to cerkvico. Pa smo se zapeljali še tja...

Ko sva še tam naredila vsaj nekaj posnetkov, pa smo se napokali nazaj proti domu... oz. na kavo k carju in carici. :) Po kavici, smo pa res šli domov. 

2 komentarja: